wtorek, 12 listopada 2013

Moje ulubione blogi/strony

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami blogami i jedną stroną, które odwiedzam regularnie od dłuższego czasu. Oczywiście nie są to wszystkie miejsca w sieci, do których zaglądam - po prostu te lubię najbardziej. Z jakich powodów ? Dowiecie się w dalszej części posta.

źródło: www.designyourlife.pl, asaccone.com, almaanies.blogspot.com, 
alinarose.pl, nissiax83.blogspot.com, kwestiasmaku.pl

Listy tej nie należy traktować jak ranking. Strony pogrupowane są raczej tematycznie. 
1. Design your life - blog o szeroko pojętej organizacji życia codziennego. Nie ukrywam, że mam szczególne podejście do tego bloga ze względu na zawód jaki wykonuje jego właścicielka. 
2. Anna Saccone - blog przemiłej Irlandki o włoskich korzeniach. Mama małej Emilii. Całą mega pozytywną rodzinkę można znaleźć również na YT
3. Almaanies - elegancja w każdym calu.
4. Alina Rose - mnóstwo pięknych makijaży i porad urodowych.
5. Nissiax - właścicielka jest kosmetologiem, na stałe mieszka w NY. Blog jest uzupełnieniem jej absolutnie genialnego kanału na YT
6. Kwestia Smaku - strona z ogromną ilością przepisów - kiedy mam ochotę na coś pysznego zawsze zaczynam od tej strony i absolutnie nigdy nie zawiodłam się na żadnym z przepisów (a trochę tego było) 

Teraz zdałam sobie sprawę, że w moim zestawieniu znajdują się 2 Aliny, 2 Agnieszki, Anna i JoAnna :)

A Wy? Macie blogi, które odwiedzacie regularnie od dłuższego czasu? A może któryś z nich jest w moim zestawieniu?


Pozdrawiam

MG :*

5 komentarzy:

  1. Zapraszam do siebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że długo już nic nie pisałaś (a szkoda :) ) ale mimo wszystko chciałabym Cię zaprosić do zabawy Liebster Award, a po obiór nominacji na mojego bloga :)
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...